Семінар “Практичний маркетинг для Наукового товариства”

marketing

 

Маркетинг – це діяльність, спрямована на досягнення цілей підприємств, установ, організацій шляхом формування попиту та максимального задоволення потреб споживачів.

Теоретичні основи Маркетингу, як самостійної науки, що існує на стику економіки, етики, соціології та психології сформульовані в першій половині XIX ст.

На семінарі буде розглянуто наступні питання:

– теорія і практика сучасного маркетингу;
– використання технік маркетингу в науковій діяльності та науковому самоврядуванні;
– розбір практичних питань діяльності Наукового товариства з точки зору маркетингу.

 

Запрошені спікери:
Корнієеко Артем – практикуючий маркетолог (має успішний досвід роботи в сфері маркетингу масових заходів, спеціаліст із розробки стратегій просування, ведучий семінарів для підприємців).
Грицюк Дар’я – практикуючий маркетолог (має досвід роботи на Інтернет-телебаченні Robinson.TV, а також успішного просування великих освітніх заходів, великий досвід роботи із соціальними мережами).

 

Обидва спікери в минулому – студенти нашого університету (радіофізичного та економічного факультетів).

 

Для більш ефективного проведення заходу від голів СНТ та РМВ бажано надати інформацію щодо проектів, які Ви маєте бажання просувати (від залучення учасників СНТ, отримання коштів із фондів Університету до співпраці зі спонсорами для фінансування відповідних заходів та просування інноваційних проектів).

 

На семінарі планується організувати команду, що постійно працюватиме в сфері застосування інструментів маркетингу для потреб Наукового товариства та його підрозділів.

 

Захід відбудеться о 13:40 у середу 4 квітня 2018 р. в аудиторії 2-49.